Everyone poops.

17. April 2007

Memory

Jetzt gerade beim Schauen von FC St. Gallen gegen FC Basel (Halbzeitstand 0:0, danke Koubsky!) ist eine Erinnerung aus den Weiten des Gehirns an die dünne Schicht dessen gestossen, was ich mein Erinnerungsvermögen nenne.
Und zwar habe ich auch als kleiner Dreikäsehoch schon Fussball geschaut. Scheinbar aber nur Spiele zwischen hochstehenden Mannschaften, die es auch mal länger als 5 Minuten lang schaffen keinen Fehlpass zu machen. Denn ich weiss genau, wie ich einmal meinen Vater fragte: "Dürfen die Spieler den Ball nicht nehmen, wenn die anderen einander zuspielen?" (Huch, in dem Moment gerade ein Déjà-Vu..)
Nachdem er meine Frage verneint hatte, war ich wohl nur noch verwirrter, wieso denn die gegnerischen Spieler den Ball nicht einfach schnappen, während er zum nächsten Spieler rollt...

4 Kommentar(e):

Anonym hat gesagt…

(Endstand 0:0, danke Aguirre!)

Anonym hat gesagt…

wer da au immer gschriebe hät, da isch jetzt huere fies, isch schliesslich nöd nur em aguirre sini schuld! St. gallä sötts eifach au anäübercho z'gwünnä ohni uf en penalty müesse agwiese si und wemmer da jetzt uf dä aguirre schiebt (wos doch au jedä ander het chönnä richtä, oder wo au anderi hettet chönnä verschüssä)find i da eifach hirnrissig!

Sevi hat gesagt…

Villicht isch es au eifach en Basler gsi, wo da gschriebe hät ;)
Sie händ zwor nöd gwunnä, aber immerhin isch es (ab de 2. Halbziit) es sehr unterhaltsams Spiel gsi.
Sie händ zeigt wa sie chönd und zweimol viel Pech gha (2 Metalltreffer).
Guäts Spiel gsi, aber halt doch schad, dass nöd gwunnä.

Anonym hat gesagt…

vilicht isch äs au afach dä meeeega fiisi flo gsi........