Everyone poops.

1. Mai 2007

8 Months 9 Days 16 Hours and 21 Minutes

Ja, so lange habe ich gebraucht um 1000 Besucher zu bekommen. Um 14:28 war der 1000. Besucher auf dem Blog und hat damit etwas gewonnen! Diejenige/derjenige soll sich doch bei mir melden!
Und für alle anderen gibt's eine kleine Zusammenstellung von interessanten Statistiken und Fakten:
  • Durchschnittlich kamen 4 Leute pro Tag hierher
  • 70 % aller Besucher sind aus der Schweiz
  • Insgesamt hatte ich Besucher aus 21 Ländern, darunter Exoten wie Singapur, Bulgarien, Türkei, Israel, Estland und Liechtenstein
  • 97,6 % von den Leuten, die per Suchmaschine zu mir gestossen sind, suchten bei Google (und am häufigsten suchten sie nach "Sevi")
  • 95,5 % benutzen Windows XP
  • 64,8 % benutzen Firefox !!
  • Maximale Besucherzahl an einem Tag beträgt 15 und ist vom 16.Sep.2007
Genug der Zahlen für den Moment. Ich möchte mich herzlich bei euch allen bedanken, besonders bei den regelmässigen Gästen und besonders besonders bei denjenigen, die auch öfters mal einen Kommentar verfassen, den darüber freue ich mich am Meisten. Es gibt das Gefühl etwas bewirkt zu haben, auch wenn ihr nur sagt, dass ich Müll schreibe. Aber so gut die Kommentare auch sind, so geben sie mir doch immer nur eine Rückmeldung zu einem einzelnen Beitrag.
Deshalb bitte ich euch mir hier und jetzt mitzuteilen, was ihr vom Blog an sich haltet. Ganz egal ob ihr mir sagt, dass ich doof aussehe, doof schreibe, doof bin, ob euch das Design nicht gefällt, oder ob eine Art von Posts zu selten/häufig ist (z.B. Links, eigene Gedanken, ..) oder ob ich den Pulitzerpreis verdient hätte. Dies ist die Gelegenheit eure Meinung kund zu tun.
Vielen Dank und auf die nächsten 1000!

3 Kommentar(e):

Anonym hat gesagt…

I dem Sinn chunt doch do mol en Dank zruck:
Viele Dank Sevi, dass du mir mit dim Block so schön d Langwil vertribsch und mir immer wieder es lächle (lachä, grölä...) vo dä lippe locksch! Wenn dini PABW-Text nur halb so sinnlosä und luschtigä "Müll" (Zitat) sind, denn werdet mer bald d Weltherrschaft überneh *wink*

Und, wie mer vilicht merkt, i schrib sehr gern Kommentar! *wink* und da werdi au witerhin machä!

Anonym hat gesagt…

so hallo sevi erstmol,
finds guet das mer ez afoch alles vo de seel chönd schribe... erstens jo, du bisch doof =) liit aber evt. au nuem dra das i dini schwö bin und schwös da vo de brüedere müend halte... ok sie hend aber au en grund. zum bispil ischs lästig das du immer noch em dusche d türe vom badzimmer zumachsch und wemme denn nocho ie wött, het sich e sauna drus bildet. oder das z.b hüt nöd hesch wölle mitcho (du weisch wani mein) zudem mueni no sägä das i au nöd gange bin...
komisch eigentli hani ez no meh wölle meckere aber i ha gmerkt das es nüüt meh git... also i finds toll das du min bro bisch:D bisch de best woni han. du weisch scho wieso, und wenn nöd denn rüefsch mi schnell und i verzehls dir!
aber ez zum blog, jo din blog isch toll... isch voll cool und vertriibt au d langewili. vorallem sind dini RLMG goil =D isch au toll das mir immer seisch wenn was neus gschribe hesch, well i wör eh vergesse zum nohluege^^ nume mängmol schribsch afoch e wili lang nöd und denn chunsch gad mit mehrere posts ^^ aber jo egal uf jede fall hetsch de pulitzerpreis verdient! evt. au no en oscar^^ und jo bi de links chöntsch doch au no paar meh inetue... diä kennemo ez jo scho xP
also gnueg glallt =) wiiter so sevi! nöd das din blog untergoht, gell^^

Anonym hat gesagt…

... i wär immerno für di toll filz/filtz/fielz oderso... medallie. (da hetsch für din 5.5 sichär vädiänt (hehehehe))

... afach flissig witärschriibää, i finds voll gedigä!!!! (am beschtä isch din block, wenns öppis noiis hät, märk der da!!!)

a bientot

flo