Everyone poops.

13. Juni 2007

Last Minute

Ich glaube, dass ich weiss wieso ich immer alles auf die letzte Minute hinausschiebe. Je länger man eine Sache vor sich herschiebt, desto weniger Zeit hat man schlussendlich um es zu erledigen. Je weniger Zeit man hat, desto mehr Stress hat man. Und je mehr Stress ich habe, desto produktiver arbeite ich.
Hm, eigentlich sollte jetzt eine Pointe zu dieser Erkenntnis kommen. Ah, da ist sie ja: "Pointe"

PS: Alles Gute zum 18. Geburtstag mein Blogangsthase :D

5 Kommentar(e):

Anonym hat gesagt…

hi sevi!! i got your blog address from your MSN chat room. but it's all in swiss-german i can understand anything..i dont even know if im leaving a comment correctly...well anyway take care and we will talk somtime :)

Anonym hat gesagt…

@omri: it ain't in swiss-german, it's all standard german (except the comments), but still: nice try :P

also ich glaub das au bi dir irgendwo ä stress->produktivitäts-grenze isch^^
und ja, susch klingt's eigentli logisch...will irgendwänn muäsch dä kack ja mache, da laht mis gfühl meistens nöd zuä dasis nöd machä (halt numä bi sachä wo mer muä mit konsequenzä rechnä (also mathe zB schomal usgschlossä)) und denn chunt ja au no das mit dä APs ;)

godlike hat gesagt…

Salutti Sevi. Nettä Blog... i frög mi, wo dä Sinn drin liit, aber das isch zweitrangig. :] Wiä lauft's mit dim IE/FF-JavaScript? Still working? Han jetzt au mal wellä chli Sänf däzuä gäh... stay rocking!

Sevi hat gesagt…

Dä Sinn vo dem Blog isch ursprünglich gsi, dass i Lust gha han was z'schriebe.. und inzwüsche isch es Gwohnheit *g*
S'Script bruchi nüm, hans zämä mitenem Kolleg doch no anderst gschafft ;)

Anonym hat gesagt…

hey sevi merci vil mol! hehe han zerscht gar nöd checkt dasäs für mi isch! hehe
isch jo au nöd klar! schliässlich bini d blogqueen! (ok mit bizli angscht...) anyway... thaks!